Bestuur en organisatie
Onze gedreven medewerkers en vrijwilligers zetten zich met passie in voor de best mogelijke mensgerichte ondersteuning en zorg. Aan huis en op diverse locaties in Zeeland aan kinderen, volwassenen en ouderen met (niet-aangeboren) hersenletsel, een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Wij maken het voor hen mogelijk een goed leven te leiden, afgestemd op hun mogelijkheden, wensen en ambities. Bij wonen, werken/dagbesteding, leren, vrije tijd en behandelen. We bieden zorg en ondersteuning aan meer dan 1.000 cliënten. We werken volgens deze visie en missie.
Bestuur
De dagelijkse leiding is in handen van de Raad van Bestuur; Andrea Klap. Zowel de Raad van Bestuur als de leden van Raad van Toezicht ontvangen een honorering binnen de kaders van de Wet normering bezoldiging topfunctionarissen publieke en semipublieke sector (WNT) en de Regeling bezoldigingsmaxima topfunctionarissen zorg- en welzijnssector. De beloningen van de Raad van Bestuur en de leden Raad van Toezicht worden gepubliceerd in de jaarrekening. Ook hanteren we een vaste werkwijze declaraties Raad van Bestuur en houden die bij. Salariëring van managementleden, overige leidinggevenden en medewerkers geschiedt conform de CAO Gehandicaptenzorg.
Organisatie
We werken met 6 managers voor de zorg met ieder een eigen aandachtsgebied, een manager financiën & control, een manager personeel & organisatie, een eenhoofdig raad van bestuur en een bestuurssecretaris. Benieuwd wie het zijn en welke aandachtsgebied ieder heeft? Hier vind je een overzicht.
Bij de dagelijkse ondersteuning en zorg, werken onze verschillende taakteams, kernteams en een team Expertise & Behandeling. Dit zorgteam werkt samen met de cliënt, zijn/haar netwerk en vrijwilligers. Meer informatie hierover en over de besturing, ondersteuning en medezeggenschapsorganen, lees je in dit organogram.