Cliënttevredenheid
Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Zo werkt het!
Je bent ontevreden of boos over de zorg binnen Gors.
Vertel het je begeleider, de coördinerend begeleider of de manager van de locatie.
Is je klacht niet opgelost en wil je in vertrouwen met iemand praten?
Ga naar de cliëntvertrouwenspersoon.
Die luistert naar je en helpt om te praten over je klacht. Of hij of zij helpt om de klacht op te schrijven.
De cliëntvertrouwenspersoon praat alleen met iemand anders over jouw klacht als jij dat goed vindt.
Er zijn twee cliëntvertrouwenspersonen, ze hebben allebei een andere taak.
Cliëntvertrouwenspersonen
Linda Kok is cliëntvertrouwenspersoon zorg. Als je vragen hebt of ontevreden bent, dan neem je contact op met Linda. Je kunt haar mailen op l.kok@hetlsr.nl Je kunt haar bellen op 06-21 66 57 04. Linda luistert naar je klacht. Als je klacht gaat over onvrijwillige zorg dan brengt ze je in contact met de cliëntvertrouwenspersoon WZD, Iris.
Wij bewaren uw gegevens veilig. Lees meer over hoe we met uw gegevens omgaan in ons privacybeleid.
Cliëntvertrouwenspersonen zorg
Iris Kruithof is cliëntvertrouwenspersoon wet zorg en dwang. Als je vragen hebt of ontevreden bent over zorg die je niet wil, dan neem je contact op met Iris. Je kunt haar mailen op I.Kruithof@hetlsr.nl Je kunt haar bellen op 06-21 94 27 25 Iris luistert naar je klacht. Ze weet veel over onvrijwillige zorg en kan je hierbij ondersteunen. Klik hier als je meer wilt weten over onvrijwillige zorg.
Wij bewaren uw gegevens veilig. Lees meer over hoe we met uw gegevens omgaan in ons privacybeleid.