Cliënttevredenheid

We hechten veel waarde aan de mening van de cliënten over onze zorg- en dienstverlening. Om dit goed in beeld te brengen, laten we met regelmaat onderzoeken. Daarna stellen we verbeteracties op en voeren we die uit. In de afgelopen metingen gaven de cliënten ons een 8,1 en een 8,2 als tevredenheidscijfer. Daar zijn we trots op!

Zorgplanevaluaties

We willen de betrokkenheid verder vergroten. Daarom vragen we je vaak en gericht naar jouw ervaringen. Dit combineren met de jaarlijkse zorgplanevaluaties. Zo kunnen we ook voor jou persoonlijk verbeteringen doorvoeren. We willen een soortgelijk onderzoek uitvoeren bij de ouders/verwanten.

Kwaliteitsbeeld

Op basis van het nieuwe kwaliteitskompas gehandicaptenzorg 2023-2028 maken en publiceren wij, net als alle andere zorgaanbieders tweejaarlijks een kwaliteitsbeeld. Met data en de verhalen van cliënten, zorgverleners en organisatie.